niedziela, 20 kwietnia 2014

PIĘKNA NIEDZIELA / BEAUTIFUL SUNDAY

Bordo to od jakiegoś czasu bardzo modny kolor do którego nie byłam przekonana, ale cóż, kiedy zobaczyłam na Vinted.pl sweterek z przedłużanym tyłem w tym kolorze za całe 15zł, nie mogłam powiedzieć nie. I taki oto mniej więcej jest efekt, a bordo... jest całkiem twarzowy ;)

For some time claret is very fashionable color, but I wasn't sure about it. However, when I saw 
( on Vinted.pl ) a sweater with long back in this color for 15 zł I couldn't say no. That is the effect, and claret... is really facial ;)







kurtka Cubus / jacket - 50zł ( Allegro )
sweter Valley / sweater - 15zł
beżowe jeansy z zipami Tom Tailor / jeans with zips - 30zł ( outlet )
botki H&M / shoes - 15zł ( sh )
zegarek Geneva / watch - 19zł
okulary Diamante / sunglasses - prezent
kolczyki SIX / earrings - 10zł

2 komentarze:

  1. Oj, ja ostatnimi czasy jestem zafascynowana bordowymi ciuchami i przygarniam ile tylko mogę :P
    Swoją drogą- świetne włosy. Czyżby toner z La Riche?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ;) to toner Pravana ( dostępny tutaj http://rockmetalshop.pl/search.php?text=pravana ), niby toner ale jest wyjątkowo trwały :)

      Usuń