piątek, 2 maja 2014

BRAWA DLA MNIE !


Halo! Nie słychać? Brawa poproszę!
No i ktoś mądry pewnie pyta: A niby za co?
Za moje ostatnie second-handowe zakupy, ponieważ dorwałam:

Halo! Don't You hear? Bravo for me!
And someone smart will ask: For what?
For my last second-hand shopping, because I bought:



T-shirt Paco Sport NOWY / NEW- 8zł ( warty 100zł na Ebay )




Pasek skórzany Jack and Jones NOWY/ leather belt NEW- 15zł ( warty 140zł )




Długi sweter H&M też NOWY / Long sweater NEW - 10zł


Kupiłam też świetny T-shirt ( pudroworóżowy ) i kremowy sweterek dla mamy. Wszystko nowiusieńkie.
Ech, jestem z siebie zadowolona.

I also bought a great T-shit ( light pink ) and creamy sweater for mum. All is new.
Oh, I'm very proud of myself.

Założony / On him

1 komentarz:

  1. t-shirt robi robote! za niego mocne brawa ; )

    http://ashalternativeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń