czwartek, 22 maja 2014

ŚLIWKA CO ŚLIWKĄ NIE JEST. / PLUM WHICH IS NOT A PLUM.



Jak obiecałam wrzucam zdjęcia dwóch szminek, które dotarły do mnie dzisiaj. Myślałam, że będą to śliwki - jasna i ciemna, a tu niespodzianka...

As I promised give You photos of two lipsticks, which came to me today. Thought, they will be a plum - light and dark, and here's surprise...


Pierwsza to:
First is:

RIMMEL MOISTURE RENEW Glum Plum Fulham 470, 4,50zł - fantastyczny jagodowy kolor, kremowa, trwałość będzie taka jak szminki mojej Mamy czyli dobra, bez drobinek, mocno napigmentowana.
                                                                                                              fantastic berry color, creamy, 
I think she will be as longlasting as my Mums what means good, without shiny speck, strongly pigmented.

Druga:
Second:

COLLECTION 2000 LASTING COLOR Mudslide 7, 4zł - mocny, matowy, głęboki, ciemny fiolet. Fenomenalny! Jest dosyć twarda, trochę trudno się nią maluje, bardzo! mocno napigmentowana, zobaczymy jak będzie z trwałością ale myślę, że bardzo dobrze.
                                                                                              strong, matte, deep, dark violet. Phenomenal! She's quite hard, and a not easly to use, very! strong pigmented, I'll see how it be with staying on the lips, but at the moment I think will be really good.

Doszłam do wniosku, że do takich kolorów szminek trzeba dojrzeć. Zawsze lubiłam mocne czerwienie i róże, ale jeszcze rok temu nie wyobrażałam sobie siebie w tak ciemnych kolorach, a dziś uważam, że mimo mojej bladej cery wyglądają obłędnie i chyba już się z nimi nie rozstanę :)

I came to conclusion that to this kind of lipstick colors need to grow up. I always loved strong red and pink, but a year ago I did not think and imagine myself in deep colors, and today I think, that neverthelles my pale complexion they looks great and I will not break with them :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz