wtorek, 10 czerwca 2014

MINI.



Po kilku latach nadszedł oficjalny czas sukienki przed którą broniłam się rekami i nogami, aż tu nagle wyciągnęłam ją z szafy, obejrzałam ze wszystkich stron i stwierdziłam: Tak! To jest to!
Tak oto wyszło coś bardzo w moim stylu :)
Poza tym wszem i wobec ogłaszam, że niemiłosiernie spiekłam sobie dziś dupsko ( bo mi się do cholery opalać zachciało ).
Z nowości - to tyle ;P

After a few years it's the official time of dress before which I defended my arms and legs, 
and suddenly I take it from the closet, watched from all sides and found that: Yes! This is it!
So here came something exactly in my style :)
Beside I announce - mercilessly parched my ass today ( becouse I take a sunbath - an idiot ).
From news - it's all ;P









Full Cap NewEra - ok. 30zł
Katana / Jeans Jacket - 10zł
Sukienka / Dress - ? (no nie pamiętam, ale jakiś grosze / to old to remember)
Trampki / Sneakers - ok. 90zł
Nerka / Belly Bag - 45zł
Pierścionki (zestaw plus jeden) / Rings (set plus one) - ok. 20zł

MATKO CIĘ KOCHANA BYM BYŁA ZAPOMNIAŁA O NAJWAŻNIEJSZYM:
GŁÓWNA DZISIEJSZA MODELKA SIZE LITTLE - CHERUBINKA vel. RYBKA !!! 
(fot.3,4,5)

JESUSSSS I ALMOST FORGOT ABOUT MOST IMPORTANT THING:
MOOOST IMPORTANT MODEL TODAY SIZE LITTLE - CHERUBINNI vel. FISHY !!! 
(photo 3,4,5)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz