niedziela, 15 czerwca 2014

WYJĄTKOWA OKAZJA. / SPECIAL OCCASION.


Czasami zdarzają się okazje kiedy chcę wyglądać wyjątkowo dojrzale i to była właśnie taka okazja ;) Poza tym cały ten strój kosztował mnie ( UWAGA! ) stówę!!!

Sometimes heppen an occasions when I want to look as mature as possible, and this was one of them ;) Beside all clothes I wear cost me ( NOTICE! ) one hundred zloty pieces!!!
 






Marynarka / Jacket  SH - 4zł
Top Chiński market / Top Chinese market - 10zł
Spodnie / Trousers H&M - prezent /gift
Szpilki / Heels SH - 12zł
Torebka / Handbag NN - ok.20zł
Choker H&M - 10zł
Kolczyki / Earrings - 5zł
Mankiet / Cuff NN - ok.30zł
Zegarek / Watch Geneva - 10zł

P.S. Nie żebym narzekała czy coś, ale te francowate buty prawie doprowadziły mnie do płaczu! Prawie trzy godziny stania w miejscu i robienia zdjęć z uroczystości rodzinnych, spowodowały, że pod koniec dreptałam w miejscu jak baletnica! Wierzcie lub nie, ale po zrobieniu tych zdjęć wylądowały w ręce, a do domu poszłam na boso przeklinając je na czym świat stoi.

P.S. I'm not complaining or something but this goddamn shoes almost bring me cry! Three hours standing in one place and taking a pictures from family ceremonies, bring me to scamper like a ballet dancer! Believe me or not, but after taking this pictures they landed in my hands and I went back home barefoot cursing the whole damn world.

A tu macie moją uroczą Niuńkę. / Here You have my lovely Sis.




Love You Sis :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz