poniedziałek, 2 czerwca 2014

ZAKO TWORY.



Wspinając się po schodach nowego ( oczywiście jeszcze niewykończonego, bo to przecież podwykonawcy 
spóźniają ;)) skądinąd bardzo przyjemnego dla oka budynku przy deptaku nie spodziewałam się, 
że pod samym dachem czeka mnie tak miłe zaskoczenie. Weszłam i zamarłam. Tak mi oczki wirowały, ale tak! Oczarowały mnie "wszystkosie". Bo było tam wszystko ( no prawie ) na zaskakująco małej przestrzeni. Ale udało im się - do granic zdolni ludzie produkujący ciekawe i inspirujące "twory". Od fenomenalnych bawełnianych bluz z elementami folkowymi, dekoracyjnymi printami, z łączeniem różnych faktur materiałów 
( zakochałam się - przyznaję ;) ) UNI4M, przez fantastyczne włóczkowe beanie i dzianinowe bransolety w pięknych pastelowych kolorach HOLA, nerki ( saszetki ) kolorowe i dizajnerskie MIĘTA czy bardziej stonowane, klasyczne ze skóry i lnu z subtelnymi wzorami BUNT ( przytuliłabym jedne i drugie, bo lubię te klimaty ), duże torby ANNAROZA ( z których najbardziej wpadła mi w oko oczywiście ta w kwiaty i już oczyma wyobraźni biegałam z nią po łanach, a tu dupa wróciłam bez ), aż do nowoczesnej biżuterii z przesłaniem UNIKKE i nie mniej urodziwej folkowej! Pracowni Złotniczej WW
( niewątpliwą fanką obydwu na wieki jest moja kochana Siostra ). Poza tym przewinęły się zabawki dla dzieci - tak urocze, że chyba każdy wziąłby je ze sobą do domu i wypatrzyłam też meble - szczególnie w oczy rzuciły mi się STOŁKI. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć tuneli zrobionych ze starych deskorolek 
( idea recyklingu wymiata, dla wytwórców wielkie brawo! ), które możecie znaleźć TUTAJ i T-shirtów FAMI LOVE, których właściciele lubią psocić :).

When I walked up the stairs of new building near walkway ( undone yet ovcourse ), ( otherwise it's very nice to look ), I did not expect that on the last floor is waiting for me a real surprise. I entered and frozed. My eye swirled. I was charmed by "allthings". There was everything ( mostly ) 
on surprisingly small space. But they were able to do it - very capable people who made interesting and inspiring works. From phenomenal  cotton bluses whith folk elements, decorative prints, combinig materials with different textures ( I admit - I fall in love with them) of UNI4M, through fantastic beanies of yarn and knit braselets in pastel colors of HOLA, hip sacks ( kidneys ) colorful and designer from MIĘTA or more soft, classic leather or linen with subtle patterns by BUNT ( I will take in them both, cause I like that stuffs, and I'm grabby ;)), big handbags ANNAROZA ( most liked the rose one, I imegined how I'm skittering with it by the "fields of gold", and then - realities surprised me, and I returned without ), to the jewelry with message UNIKKE and  no less beautiful folk! by WW ( my Sis is the biggest fan of both ). Beside I catched toys - so adorable than I think everyone wanted to take home at least one of them :), and I spotted furnitures - I particularly liked STOOLS. Unfortunetly I didn't do photos of plugs done with old skateboards ( recycling idea rules, applause for You guys! ), which You may find HERE, and FAMI LOVE T-shirt's whose owners like to be up to mischief :).

 









Reasumując - w końcu ktoś wpadł na pomysł zebrania podhalańskich / małopolskich młodych artystów rękodzieła pod jednym dachem, żebyśmy my prości ludzie mogli pójść, podziwiać i się zachwycać
( i kupować oczywiście ). Jestem pod wielkim wrażeniem Was wszystkich - działajcie, bo dzięki Wam robi się na ulicach ciekawie i kolorowo! Poza tym ja wzrokowiec jestem i lubię sobie czasem popatrzeć, a jeśli o handmade chodzi to sobie mogę co najwyżej spodenki poszarpać ;)

In sum - finally someone drop the idea to take young handicrafts artists in one place, and give us 
( an ordinary people :)) possibility to go, admire and enthuse that ( and buy ovcourse ). I'm impressed of You - thanks of people like You streets are quaint and colored! Beside I'm a visual and like to see something fun, and when it comes bout handmade I can do a shorts from jeans at most ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz