poniedziałek, 23 czerwca 2014

OPINIA - PODKŁADY. / OPINION ABOUT FOUNDATIONS.



Jakiś czas temu obiecałam, że kiedy dowiem się co i jak napiszę coś o podkładach do twarzy, które kupiłyśmy w Rossmanie, a których opis macie TUTAJ. Z ważnych informacji, które wpływają na moją ocenę - mam cerę mieszaną ( szybko świecące czoło i nos ), zimą bardzo jasną, latem jest ciutynke lepiej, raczej brak większych niedoskonałości ( trafiają się zaskórniki i czasem znienacka mi coś większego wyskoczy ). Więc, coś już wiem.

Some time ago I promised that when I will know what and how I'll write something about the foundations, which we hed bought in Rossman ( You have them HERE ). The importand thing is that 
I have a mixed darn ( my forehead and nose are shining very quickly ), at winter my skin is very light, at summer is a little better ( darker ), I haven't got a bigger imperfections. So, I already know something about them.

RIMMEL Stay Mate odcień 200 i 091, MAYBELLINE Affinitone 24h odc. 005 light beige, MANHATTAN BB Cream
 Pierwszy w kolejce jest Stay Mate od RIMMEL'A. Ma gęstą konsystencję, której niewielka ilość wystarczy żeby pokryć twarz ( baaaardzo wydajny ), świetne krycie ( mimo to kiedy tylko pamiętam, a "skleroza siostra moja rodzona" czasem mi nie pozwala, i tak ciapię korektorem po oczach :) ), na buzi jest o dziwo bardzo lekki i co dla mnie istotne trzyma się twarzy jak mały koala matki, nie znalazłam żadnych śladów ani na telefonie ani na ciuchach ( no chyba, że niedowidzę ). Świetnie matuje nawet do 7 godzin ( dla mnie to już wyczyn ;) ). Uważajcie na dobór odcienia. Wzięłam na szybko z bardzo jasnych i niestety teraz przy lekko! ciemniejszej skórze już się nie nadaje bo po prostu go widać. Będzie idealny na zimę. 10/10.

The first is stay Matte from RIMMEL. He has dense texture, so a little portion is enough to cover the face ( veery efficient ), great covering ( even thaen I used concealer under eyes ), he's very light on face and sticks it like little koala his mother. I didn't found any vastiges of him on tltphone or clothes 
( maybe I have failing eyeside ). Matt effect stays even 7 hours ( for me it's very long ). Be carefull in the tone choosing. I grab one from the brightest and now when I have a little darker skin I may see him. It will be perfect at winter. 10/10.

Podkłady nałożone na moją prawą połowę czoła. Krem BB 9 in 1 Manhattan, Stay Matte Rimmel 091, Affinitone 24h Maybelline. / I put foundations on my right half of forehead.

Kolejnym opiniowanym jest Affinitone 24h MAYBELLINE. Tego typka używałam już wcześniej. Jedna butelka została mi nawet perfidnie skradziona i do dziś mam nadzieję, że baba która to zrobiła dostała co najmniej paskudnej wysypki ;). Lekki podkład o konsystencji tak naprawdę bardziej niż mniej wodnistej, ale dobrze napigmentowany. Troszkę osiada na ubraniach, ale nie w stopniu upośledzającym jego działanie. Fajny podkład na lato. Bardzo ładnie kryje, stapia się ze skórą, matuje na jakieś 5-6 godzin. 9/10.

Next is Affinitone 24h MAYBELLINE. I used him earlier. One bottle was even perfidiously stolen to me, and  to date I've hope jade which did this get an ugly rashes ;). It's light foundation, having weather consistency, good pigmented. I found a little of him on clothes, but it was minimal. Very good for summer. Nice covering, blend into skin tone, matting for 5-6 hours. 9/10.

Tutaj macie wszystkie trzy podkłady na policzku jeden pod drugim. Niewiele widać, ale to tylko dowód na to, że ładnie się stapiają. Kolejność jak wyżej, idąc od góry. / Here You have all those three, one under another. Probably You can't see it well, but this is only a proof that thay all are blending very nice. Order just like above, going from the top.
Ostatni na liście - krem do twarzy BB 9 in 1 MANHATTAN. Strzał w dziesiątkę, szczególnie na lato. Moja cera przez zimę dająca oznaki jakoby niedożywienia organizmu, i w zasadzie niedająca się odróżnić od śniegu nabrała w końcu ciutkę koloru, a ten krem idealnie stapia się naturalnym odcieniem skóry, świetnie tonuje, trzyma się twarzy, kryje drobne niedoskonałości i jest bardzo lekki perfekcyjny na gorące dni. Oczywiście nie ma tu mowy o mocnym kryciu podków pod oczami, czy widocznych krostek i przebarwień, ale w okresie letnim nie tego oczekuję. Dla mnie 10 na 10!

Last one is BB Cream 9 in 1 MANHATTAN. Hit the jackpot! especially for summer. My skin through he winter looking like my organism is undernourished, and in principle You can't tell the diffrence between my skin and snow, now it have a little more color, and this cream is perfect! Have a great blending with skin, perfectly tones, stick to the face, covering a little imperfections and is really light for hot days. Ovcourse we doesn't talk abour the strong coverage circules under the eyes or bigger, visible imperfections or discolorations, but at the summer this is not what I expect from that kind of cosmetic. For me 10 to 10!

Kolejność jak wyżej, od góry. / Order like above.
Uuu i byłabym zapomniałam o korektorze pod oczy Match Perfection RIMMEL. Tutaj krótko: pod oczami sprawdza się lepiej niż korektor Flormara, który aktualnie również posiadam, ale cudu boskiego nie ma. Po nałożeniu go jest zdecydowanie lepiej, ale liczyłam, że od razu będę miała świetliste spojrzenie wróżki tudzież innej księżniczki. A jednak, jak to u mnie mówią: cudów ni ma! Więc będzie 7/10.

I almost forgot about the concealer under eyes Match Perfection from RIMMEL. Here short: under eyes he is better than Flormar concealer which I have actually, but I hadn't seen a miracle. After 
I put him it's better, but I expexted I'll have luminous glance like a pincess or different fairy. But no, like they say: No miracles! So, it'll be 7/10.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz